Nagelacksbortklösare??

Hejhej

Jag sitter här och gör ingenting (som vanligt :I)
Klöser bort mitt gamla nagelack om det räknas som något att göra...

Farmor har varit här och ätit mat.
Och innan har jag vart hos Johanna.
Vi sprang lite... elr sprang och sprang (enligt mej och Johanna e "Springa" gå och jogga lite)
Hehe
 Vi mötte hennes kusin Sandra och vi fick gå ut med hennes tva (av 3) hundar De hette Putte och Sid.
Den tredje hette Vilma.

Sen gick vi till Johanna och lyssnade på gammal musik (och fick trevliga flachbacks) (?om stavning på flachbacks)

Hehe.

Sen åkte jag hem och nu sitter jag här.


HA det gött


~Mej~


Kommentarer
Postat av: JAg

ahahahahahahu

2009-08-21 @ 16:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0