*

Igår sov Matilda hos mej. Vi hade jättekul och vi såg filmen: .
Den var super skojjsig :)

Idag ska jag sova hos Amanda G<3333.
Vi ska nog vara uppe ett tag så jag tar det lite lungt!

Idag ska vi äta kyclingsallad. Mumzzzzzz.
Jag funderar på vad jag ska packa ner... En bok.
Jaja jag kan ju inte tänka hela tiden:)

Idag har det varit dåligt väder hela dagen! Blää.
Men det hade varit ett bra "Buffy väder"
Men Elise höll på med nån examens rapport på Posön så det gick inte det häller.

Under sommaren ska jag nog segla så mycket jag kan och bada likaså.
Så om jag inte kanske skriver på ett tag... (så ni som läser min blogg) får ursäkta mej.
(Tack på förhand :) Hehe)

Vad ska ni göra i sommar?

Jag längtar tills Klara kommer hem. För då kan hon se Buffy med mej och elise och det vore så kul så!

Ha det gött allihopa!
^^

~Mej~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0