Johanna och iskalla bad.

Hejhej

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge men vi har varigt hos farmr som inte har någon dator hela förra veckan.

Just nu chattar jag med Klara<33333
Och Johnanna kommer snart <33 Jag vet inte vad vi ska göra men nåt kan vi väl hitta på... :D

Igår såg jag Buffy. med Elise och Lova (fast Lova fick inte titta så mkt) vi åt djungelvrål och kollade på ett avsnitt där Cordelia för en gångs skull var med och hjälpte till och höll på dö. Hahaha.
Buffy höll också på att dö, men man behöver inte vara orolig för Buffy är med i alla de andra 7 säsongerna och vi är snart på säsong 2. Hehe :D:D:D:D:D

Idag har vi varit i Trollis oh badat det var iskallt

Men nu ska jag gå.

Ha det gött

Tjohejj


~Mej~

 

Kommentarer
Postat av: Alice

Tjoo,Sis älskaar deej mest av alla du är en som jag litar på asamkt puss å kram mej.

2009-07-04 @ 19:07:10
URL: http://aliceguhren.blogg.se/
Postat av: Tova

HEjhej=) vgd? snygga bilder på dej o maria

hoppas du svarar=)

2009-07-06 @ 11:17:42
URL: http://tovaetuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0