Kompisar<333

Idag har jag varit (är med) Signe, Matilda, Emilia och Amanda G. <333
Vi har hoppat studsmatta och sett lite av HSM 3. Den suger. Har sett den så många gånger.

Ikväll ska Matilda sova hos mej<333 Det ska bli så kul!
Har gjort illa ryggen när jag hoppade så nu har jag jätte ont där också.
Ajajaj... BLÄ!

Sen har jag fått en väldigt otrevlig kommentar från en "Anonym" och jag blev väldigt besviken.
Vill inte ens snacka om de'.

Tycker ni att kompisar är bra att ha?
Det tycker jag. Skulle faktiskt inte kunna leva utan dem.
Men en sak ska man veta om man vill bli kompis med mej!
SVIK MEJ ALRIG!

Många har gjort det och det är inte något roligt!
Om du vill bli BÄSTIS med mej.

Är det ett tips att vara NORMAL. Inte göra till sej tillnågon fjollig tant.
Bara onödigt. Så var som vanligt. Annars får du ett självklart NEJ.

Nje,men nu ska jag vara lite social meed mina vänner.
Hejdå.


Ha det gött

~Mej~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0