SRY?!

Hej, och förlåt.
För att jag inte har skrivit på ett år typ!

Ska se till att skriva så mkt som  möjligt.

Ikväll ska Amanda Roos (Ammi/ Rosen)
Sova hos mej. Det ska bli så kul och vi ska äta massa med godis mm... x)


Idag var jag med Gustav<3333, Lina och Ammi på marknaden i Gammelstan. Vi köpte sockervadd och
foppatoffle marken.

Vi hade jätte kul. Sen gick vi till Ammi och efter det till Gurra <333333

Just nu gör jag ingenting. Ska nog ta och läsa Louise B,s blogg....
Det måste jag göra.

Hoppas att hon skriver nåt bra!

Jag ska passa på att fira Sverige lite oxå eftersom det är SVERIGESNATIONALDA'


Jaja, Nu ska jag ta och fördriva tiden en aning.

HA det gött och...
 





~Mej~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0