För udda med kycklingsallad... elr?

Jag är sjuk och snackar med min Sötnows Amanda G! <333

På min fest ska jag bjuda på kycklingsallad istället för typ tacos elr pizza! Jag hoppas att alla gillar det!
Jag vet det kanske är ite udda men de flesta gillar det! (Hoppas jag :)
Jag har bjudit alla tjejer i klassen + Tova, Signe, Amanda G, Agnes Snäll, Lina och Amanda Roos!
Det ska bli så KUL! <33

Men jag vill gärna ha förslag på massa roliga lekar mm. (Lämna en kommentar på en elr flera roliga lekar)

JAA... nu vet jag en!

Man har 1 tärning, två stora tjocka vantar, en halsduk och mössa. I mitten ligger en tallrik och gaffel och kniv!
På tallrikn ligger en godis med papper på (Ex. Dumle) Om man med tärningen slår en 6:a ska man så fort som möjligt (till någon annan får 6)
ta på sig halsduken och vantarna och mössan och sedan få upp pappret från godiset och äta upp godisen. Det är jätte strässande oh Askul!!

Mer förslag??

Jag är jätte förkyld och har jätte tråkit!
Jag måste typ vara hemma sjäv ett tag innan pappa kommer och då kommer jag ha ännu mer tråkit
(än vad jag redan har!)

Men i alla fall så har vi bara tråkiga kanaer på våran Tv: 1,2 4,6, mm.
Inga roliga!
Så därför ser jag på datorn. Jag ska nog se nån komedi elr nåt??

Ha det gött!<33 :)

~ Mej ~


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha men guuuud vilket inlägg...

"Ha det GÖTT" !? HAHHAHA söt

2012-01-28 @ 15:32:55
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0