Med Lule Tönt och Puss å Kram.

Igår var ja me' Lule Tönt (Maria) och Puss å Kram (Louise)

Vi var hos Felix, vi mötte massa typ ungdomar med coola bilar:

Jag: Är det roligt att sitta i din bil?
Killen: JAA den är bäst!!
Jag: Får jag testa??
Killen: Öhh... varför det?
Jag: Jag gillar racerbilar.
Tjejen i bilen bredvid: Men halå tjejer ni kan ju inte ragga påp äldre karlar!
Jag Lule Tönt och Puss å Kram: Hahahahahahahahaha!^^

Vi trodde att vi skulle dö av skratt!!

Tjejen igen: Ni är ju typ bara 13!!

Vi blev jätte glada för hon trodde att vi var ett år äldre en vad vi var! HAhahahahaha....




HA det gött!

~Mej~




Kommentarer
Postat av: Alice

Hallå vi var ju med felix också igår //alice louise.

och eeh ofta man gör så fatta knäppa

2009-05-24 @ 12:03:09
URL: http://aliceguhren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0