Tjenare <33

Idag har vi haft gympa.... buhh.
Okej, gympa är inte mitt favorit ämne men det är i alla fall okej.
Nästa vecka har vi för första gången utegympa... TRÅKIT!

Efter skolan var jag med Amanda och Louise K <33
Vi dansade och skrattade...

JAG OCH AMANDA:
J-  Asså jag har skrattat så himla mkt ida' så om det är som man säger (Ett gott skratt förlänger livet) har jag nog förlängt mitt liv med 1000 år.
A- Hahahahaha <33

Sen blev jag NÄSTAN ihop med en kille som jag hatar... p.g.a  Amanda.

HA det bra // Mej <33

Kommentarer
Postat av: Mitt första inlägg... tack Amanda C

Hej...detta var/är mitt första inlägg, själv är jag väldigt nöjd. men det är tack vare Amanda C.

Ps: Tycker ni att min blogg ser lite udda ut, kommentera inte (Amanda ska fixa jag lovar)

Ha det gött.

2009-05-05 @ 19:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0