Desperata hemmafruar♥

Jodå, jag nördar fortf Desperate Housewives!♥
Totalt beroende?
Kan tp sitta i timmar och bara glo?


Nu är det typ bara 22 dar kvar till skolan börjar, känns konstigt.
Signe (min granne) föddes ju på samma dag som skolan sluta.
Fredagen den 11 2010.
Hon är bara typ 7 veckor men supersöt!
Lovisa hennes storasyster är ännu sötare.
Datorn är seg idag (som vanligt då') annars hade jag haft bild♥

Idag har jag, Carl (kusinen) och Lova varit och badat i Tollis, men det blev så kallt så jag gick hem till lillamorfar,  sen efter typ en timme kom Lova och Carl också hem♥

Ne, nu ska jag nörda så hejdå, och förlåt för den låga uppdateringen♥

Ska på stan imorgon.

ps: fick en kommentar från Malin, kul att för en gångsskull få en kommentar av ngn som man inte känner, TACK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0