10 saker...

Kan du göra en lista på dom 10 sakerna som du helst skulle vela ha. Jag såg på nåns annan blogg att dom gjort så och då hade hon fått tre av sakerna hon skrivit av nåt okänt företag :P /mira


okej, er önskan, min lag!

1. Pengar
2. Ringar (är som galen i det)
3. Kläder, presentkort på massor med olika affärer)
4. En riktigt skön semester, t ngt land, far far away!
5. En kattunge (den skulle heta Linus! ;P)
6. Smink, kvalite' förståss;)
7. Att alla mina pengar (inklusive mynt) förvandlades till 1000 lappar ;)
8. En hel säck proppfull med godis elr Ag;s chokladboller
(dissa att jag säger chokladbollER)
9. att en raket på nyårsafton poffade ut och blev till mitt namn ;)
10. En pojkvän, typ en Mc Dreamy, så chill det hade varit... <3

Hoppas du blev nöjd :) 


Kommentarer
Postat av: Mira

Det var fina saker det!:)



Jag vill också ha en kattunge men jag får inte det för min pappa avskyr djur:(



Hoppas du får nåt av det du önskade dej då!:)

2010-12-06 @ 20:26:00
Postat av: Maria

HAHAHHAHAHA, TÄNK OM NÅN HADE SKICKAT EN KATTUNGE TILL DEJ!

Eller om du hade skrivit listan för några år sedan, och fått en lillebror på paket, lyx (A)

2010-12-06 @ 21:50:20
URL: http://mariiabl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0