sitter och funderar...

jag sitter här och funderar på vad som varit bäst 2010!
asså omg, det finns så sjukt mycket!

våren, på furu, när vi satt och stekte på stekarstället hela dagarna :)

denna bilden togs då ju :)

sommaren
, den bästa sommaren på sjukt länge, kanske för att jag och johanna blev riktiga "bästisar" då ♥, kanske för att jag badade typ varje dag, åt glass och åt vattenmelon?
jag var på stan med alla jag älskar, min familj & mina vänner, dem som betyder mest!
bästa midsommaren oxå bästa midsommaren sen vi firade på kluntarna tror ja' :)
denna firade vi med kusinerna, de bästa och sötaste kusinerna som finns :) ♥


gräddkalas  med johanna och amanda ;)))
saknade amandaa,

hösten, vi började skolan, blev en ny klass, från 6a, till 7b, älskade min klass redan första veckan, denhär klassen är min, från sjuan till nian lixom :)


vintern, julafton, snö och ljus, älskar vintern, :)



ja, 2010 har varit ett bra år, och det finns så mycket att berätta om allt jag gjort och allt som varit bra med 2010 att jag bara skriver en liten mening per årstid :)

hoppas det räcker, och att ni förstår att jag inte ens berättat hälften, att det finns så mycket mer, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0