* (inget bra namn på en rubrik?)

Hejhej, kommer med några viktiga meddelanden.

1.  Singel igen.
Jag vet att det finns ngr som redan vet det.
Och jag vet att inte alla kommer bli lika glada över det. (Speciellt inte du ammi)
Men vi är vänner och jag är superglad för det ;)

2. Jag är med Maria, har kul som * och busringer till personer som "Herr RYDBJÖRK" 
Å massa olika okända JONATHAN.
Haha.
Ps. Skicka nr som är roliga att busringa till!

3. Eftersom nästan Alla har  "veckans HISS OCH DISS"
ska jag också införa det.

4. Pengar!
Varför införs ingen regel på att sånna som Jag ska få MINST 10 000 I VECKOPENG?
VARFÖR?


Kommentarer
Postat av: Maria

Bara jag som har "veckans hiss och diss"

Men "hiss och diss" äre många som har (;

2010-02-08 @ 18:28:39
URL: http://mariiabl.blogg.se/
Postat av: Anonym

suck :(

2010-02-08 @ 20:29:42
Postat av: Tova

du e inte klok!!!!!!!!!!!

2010-02-08 @ 22:17:35
URL: http://sweetpussycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0