Lina och Buffy

Hejsan. Jag sitter och tjuvskriver hemma hos grannen Elise. Älskar hennes appleknappar<3 Jag sov ju hos Lina inatt vi hade jätte kul och såg 2 filmer: Mean girls och Game plan. Game plan var bäst. På fodralet verkar den usel. Men den är jättebra! Igår var jag ju på stan också- Jag köpte ett nagellack, också en "halv" ansiktsmask. Också kostade det en femma att ha väskan med sovgrejjer i ett skåp. Just nu ser jag ju Buffy... och hon har precis fått en syster. Asså hon är typ 14 och heter Dawn. Jag gillar inte det! Och jag fick nyss reda på att Willow och Tara är ihop. (men det är bra... :) (okej, jag vet jag ska sluta babbla om ngt ingen fattar) Jag ska bara slöa ikväll. Vad ska ni göra? Nu har vi ju äntligen sportlov, så jag ska sova länge hela dagarna elr kanske se mer Buffy och vara med kompisar. Ngn som vill hitta på ngt? Okej. Det ända planerade är nog att Tova ska sova hos mig ngn gång. Hos Lina så bakade vi och det blev Maränger med marnger på... hehe. MUMS! Också lånade jag ju 2 böcker. OÖNSKAD och HEMLIGHETEN. Jag har börjat läsa Hemligheten. DEN ÄR ASBRA! Alla borde läsa den. Okej jag är på andra kapitlet. Men den är asbra ndå! Kramar. Jag skriver nog igen, ikväll. KRAM igen. (jag gillar knapparna så mkt att jag inte kan sluta skriva.) Så blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablaablabl Hehe. Nej nu börjar jag ju bli seriöst galen... :) Haha. Vad har ni för favoritglass? (Nej men nu är det ju riktigt snett) HEJDÅ <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0