SPORTLOV♥

Hejsan.
Jag vet att jag inte skrivit på länge... (usel uppdatering)
Menmen. Igår fick vi SPORTLOV♥  (y'
Idag ska jag på stan med Lina gmn.
Vi kommer ha askul, sen ska jag sova hos henne i Rutvik.
Så under kvällen kommer jag nog inte skriva. ;8
Men det spelar nog ingen roll.
På stan ska jag köpa ett nytt nagellack. Ett depend. Men vet inte vilken...
Kanske svart. Men jag vet inte tror jag öper ett rosa istället. Elr?
Nej, joo. Ähh!

Jagh har ju varit så seg men nu kommer det  många har väntat på!:



SPORTLOV!
Oväntat?
Nej.






SENA BUSSAR!
Nu  är min buss kanske inte sen. Men jag hatar det ändå.
(visst får man det?)
Och sen är busschauffören SKIT sur och innan man satt sig kör iväg som en galning så man flyger i bussen. SOM EN VANTE.
Jo, jag hatar dumma chaufförer oxå!




KRAMAR



Kommentarer
Postat av: johanna

fin ny header....

finare än dej jag gjorde.

ajja, snart har väl ingen kvar headers av mej :/

fin blogg ^^

2010-02-26 @ 11:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0