Röntgen?

Hmm, host host!

Ont i halsen men icke sjuk.
Tur det. ;)


Jag var ju och röntgade mig idag.
Jag hade väntat mig massor av saker... som att man fick ligga på ngn bår och ta kort, bli underskökt elr nåt i den stilen.
Men tro det eller ej, jag och pappa kom dit kl 14.50 gick där ifrån och kom tillbak till pappas jobb 14. 55!
Jag skojjar inte!
Det var helt sjukt.

Pappa jobbar på Lekterapin i Sunderby Sjukhus så det tog typ 1 minut att gå tillbaka, 2 att vänta och 2 att ta kortet!

Ojojoj.



Kramkram


Ps: It is.













Kommentarer
Postat av: Tova

Skumt=O när jag rönkade mej så tog det typ en halvtimme..... jag rönkade ju foten......

2010-02-10 @ 14:18:35
URL: http://sweetpussycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0