Hej♥

Är med johanna.
Hon lyssnar på typ eclips elr nå bajjs, så jag nördar datan ist♥

Asså jag och johanna har så kul, som idag: Jag börja asgarva (totalt utan anledning, ganska vanligt när jag är trött)
jag: HAHAHAHHAHAHAHHAHHHAAAAAAAAAAHAHHAHHA!
johanna:
HAHAHA:) Du ser ut som en vässla (?) HAHAH!
vi: HAHAHHAHAHHHAHAHHA......

(efter ett tag)
johanna: hur ser dem ut egentligen?
vi: HAHAHAHHHAHHAHAH!

och när vi garva på studsmattan och hon skulle säga: I'm gonna kill you, sa hon:
I'm gonna die you!

♥älskar dej för humorn, alla minnen och för att du alltid finns där för mig, älskar dej puss på dejj!
Finns ju förståss 1000000000000000 andra saker som jag älskar dej för;)) ♥

Nej nu ska jag gå. PUSS!




Kommentarer
Postat av: Malin

heej heej!, sööt blogg !, kolla gärna in min och säg vad du tycker :D och roligt inlägg det där" :D haha :D

2010-07-30 @ 20:51:47
URL: http://malinlandins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0