MeM ♥ TeM

(IGEN?)

Ja, nu ska jag berätta...

Allt började med en dag på stan med Sötnosarna, lite konstig dryck och lite mutningar här och där.
VIPS!
Så är man hos MeM, där även Louise är.
Vi börjar filma och ha kul. (Men vem har inte kul med dem?)
Sen så blev det Melodifestivalen.
Jag tyckte Salem al Fakir skulle ha vunnit.
Sen lite SR (smsroulette) lite chips och godis.
Sen mkt mer.
Ja, vad ska man säga? En otroligt lyckad dag?
Jaa, det blir nog bra.
Vi tog inte så mkt bilder men vi hade så kul ändå! <33


Ja, nu har jag vart och tränat med Mammsen och Lova.
Har sett ett nytt program på tv4 på datan.
(Ganska så uselt men ändå)
Jag hoppade över buggen pga. Huvudvärk.

Men nu ska jag tp sova elr nåt. Jag är astrött.


PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0