Gissa vem?

haha, började tänka på pappa.
Han är ju som han är om jag säger så, aa... och han är ganska
"skojjig" av sig.
Och en gammal sak han fortfarande tycker är kul är att hålla för ögonen och säga: gissa vem det är... och gissa fel!

Jag; (säger ändå) PAPPA!
Pappa;
nej, men gissa FEEEEEEEEEL!
Jag;
men pappa?
Pappa;
men gissa fel sa jag ju!
Jag;
men typ... Mamma?
Pappa;
hahha! Äru dum, det var ju jag!

a, sånt tkr han är kul...


men iaf, hej på er!
Idag har jag varit så trött att jag knappt orkat göra nå.
har haft prov och sett Greys  (som vanligt då)
det är ju bara BÄST!
gå in här välj "seson" och avsnitt; www.iwatchgreysanatomy.com

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mira

Hej, jag vet inte om du har frågestund fortfarande men jag skickar ändå.



Du skriver ju ganska mycket om Johanna och lägger ut bilder på henne. Men vem är Maria? Och Tova? det verkar som om dom inte får så mycket plats i din blogg.....



Kram:)

2010-11-24 @ 19:48:47
Postat av: Liv

Heeejj:) söt blogg du har!!!

2010-11-24 @ 19:49:39
Postat av: johanna

:(

2010-11-24 @ 20:16:02
URL: http://jagalskarkosssor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0