Ny jacka nya skor ;D

Hejsan, udag så for jag och pappa in till stan en
snabbis för att kolla på en jacka och ny innegynpaskor, vi hittade
ett par lila och vita gympadojjer och en rosa jacka :D
Jag har ju fortfarande min svarta långa, den rosa ska jag åka slalom i.




Juste, ska berätta vad jag gjrt i veckan;

Måndag; Sov jag och Lillasyster over hos Lina och Emma.
Vi hade askul och hade ngn talangtävling, sen skrämmde vi Lova och Emma när dem skulle sova, hahaha, dem blev asrädda!

Tisdag; For vi (jag Lina, Emma och Lova) och badade i gammelstan!
Det var också askul!

Onsdag; Sov Josefine hos mej, vi hade askul  och vi såg ne ganska rolig film som typ hette St Trinians.



Torsdag; Åkte jag och Josefine på stan och kolla in nyöppnade Bik Bok, såg Amy Diamond (ofrivilligt!)

Fredag
; KOM JOHANNA HEM!
Jag fick en ny tröja (av johanna) och åkte på basket där Luleå vann med 96- 39!

Lördag; Åt jag godis, gick på mässa med mamma och Lillisyster, och såg Mördare Okänd;)))

Och jag har redan berättat vad jag gjort idag, ska träna också!

Hejdå;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0