Puss på dej snygging där!

har ju inget vettigt att skriva så, varför skriver jag?

Fick lust att ladda upp en bild och skriva ngt om den, så så får det bli!


Jag idag;D
Jag skulle möta johanna sm var påväg tbx från coop, (jag var och gjorde matteprov när hon gick)
Sen mötte vi den här snyggingen ;D
Var bara tvungen att ge han en liten pusss <3

Ang. Matteprovet;
Det gick väl... inte så bra.
Jag hade ju tränat och allt men det var 15 uppgifter och 13, 14 & 15 var jag helt dålig på.
På upg. 15 skulle det typ bli 21 elr nå, mitt svar blev typ 28, 64...? och det skulle vara svar i pojkar.
Så jag svara (knäpp som jag var) 29 pojkar!
Hahha, johanna ba; ÄRU KNÄPP?

Men ja, så går det.
Hoppas bara att jag inte får omprov.
Isf, det första omprovet någonsin, och jag tycker verkligen inte att jag ska behöva göra omprov, det förtjänar jag inte!
Ne, nu blev jag sur.


Och ang. tävlingen i helgen är det inte säkert att jag, Lina och William ska dansa dubbelbugg för William har blevit sjuk (vattkoppar/vattkoppOr) :(
Så som vi har tränat!
Men så kan det gå, han kanske hinner bli frisk!

Sen idag hade vi värsta chill dan!

Vi börja 8.15 sen sluta vi  kl 11, för våran sv/eng lärare var sjuk, och våran tyska lärare är typ sjukskriven!
Så jag och johanna gick hem och gjorde brända bacon och makaroner, hihi^^




Ja, nu blir det en frågestund igen, ni vet hur det funkar!
Fråga på :D







nu skriver jag bara för att skriva,  så hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0