;D



1. Favorit film?
Tror att det är "The Holiday", "Case 39"  och Twilightfilmerna såklart;)

2. Vem (EN PERSON) litar du mest på av dina vänner?
Johanna, om jag fått välja fler så typ Lina, Josefin, Tova och mamma såklart;)

2. Vem är snyggast i twilight?
Gissa?... EDWARD såklart;)))

3. Varför är du så söt?
Jadu?, söta föräldrar och vänner som gör att jag strålar varje dag kanske:)

4. Vad tkr du om Joakim?
Joakim... Jadu, han finns det mkt att säga om,
Han är en bra kompis, snäll och så.

5. Hur mycket gillar du mig på en skala 1-100? /johanna
10000000000000000000000000000000000!

6. Säg några av dina favorit böcker!
Hemligheten
Om jag stannar!
I "om jag stannar" lipar man;))

7. Vem ska vinna IDOL 2010?
Minnah!

8. Vill du ha ett djur? Isåfalll vilket?
Katt;) och den skulle isf heta Linus:))

9. Vad gillar du mest att göra på fritiden?
Vara med kompisar, dansa och klättra såklart:)

10. Vad gör du just nu?
Ser Greys Anatomy♥

11. Kan du ta bilder på dina 3 favorit plagg?
Ledsen kan bara visa en "outfit" som jag gillar, datorn segar ju...

Kan däremot ladda upp bilder på tre tröjor jag har/önskar mej;)







12. Favorit djur?
Samma som däruppe ↑ (katt;))

13. Favorit parfym? :)
Okej... Jag har själv ingen parfym... men jag gillar en som heter Vanilla!

14. Har du en kamera?(vilken isåfall)?
Tro det elr ej, men jag har ingen kamera... det är ett skäl till varför jag inte laddar upp bilder...

15. Vilka bloggar läser du?
Oj, många... Fokis, Kissies, johannas, Tovas, Linas osv.

16. Vilken är din favorit blogg?
Vet inte, jag gillar (som sagt) många men Fokis och Johannas ligger högt upp...

17. Är du allergisk mot något?
Jag är laktosintollerant, elr mjölkalleriker;)

18. När fyller du år?
29 mars om du undrar datum och allt;) (men det kanske man inte ska säga i bloggen...:s)

19. Varför laddar du inte in bilder?
1. Ingen kamera...
2. Dtorn dampar, och mobilen me så jag får inte in bilder på datorn...

20. Kommer du fortfarande ihåg mej?
Ja, det gör jag.

21. Kommer du ihåg att jag fyllde år nyss?:)
Ja, och eftersom du påminner mej hela tiden har jag svårt att glömma, hahahhahahh;)))

22. Vad vill du ha i julklapp? (bäst att köpa när man har pengar:P)
Oj... bara ngt litet... inte flera saker bara en sak det ska vara litet och billigt... Det är ju tanken som räknas(:

23. Vem i din klass tckr du mest om??:)
Okej, jag tror du menar av killarna... så jag säger nog Ludde.
Är inte kär lixom men han är söt och så:)

24. Vilken är din favorit smak när det gäller glass?
Mmmm, glass♥... jag gillar lakrits och viol glass(:

Okej det får räcka!

Jag orkar inte skriva på varje fråga vem allt var ifån men dem kmr från...
Johanna, Linnea, Tova Amanda Roos... vet inte om jag fått av ngn till.

Om ni fortfarande vill fråga så visst;D
Fråga på!


Och TACK!
Tack för alla frpgor, jag kmr absolut ha frågestund igen:D


Kommentarer
Postat av: sot

litar du mer på din mamma än mig??!! :(

2010-10-06 @ 18:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0