Lite nytt, ist för bilder får ni andra nya, roliga saker;)))



BLÄ

1. Blä för vänner som sviker...
Dem man alltid tror ska finnas där men inte håller upp till "förväntningarna"
Dem som sviker vid de värsta tillfällerna.
Blä för dem!

2. Blä för långa skoldagar!



YÄÄH!

1. Yääh för vänner som finns när man behöver dem.
Jag har några sånna vänner, som johanna till ex. jag vet att hon alltid finns där, och jag vet att hon vet att jag alltid kmr finnas där för henne.
Vi har från början alltid varit bra kompisar men sen när vi börja va mer med varandra mer i sexan märkte vi hur kul vi har med varandra!
vi började umgås mer och mer och ja, nu e vi bästisar mer än någonsin:))
Jag älskar dej johanna!
Och mamma, hon finns också alltid där, hon jag ser upp till mer än någon annan.
Jag älskar min mamma och kommer alltid att göra det!
Yääh för det!

2. Yääh för kläder man vill ha som man sedan får;)






Hoppas det blir bra, slarvskrev bara, och det finns mkt mer bra saker at säga om vänskap osv. men nu ska jag sova.

Ps, jag vet att själva "blä och yääh skylten sög, men han typ inte göra en bättre på typ 10 minuter...


Ska sova hos Josefine imorgon, skojjit:)<3

Kommentarer
Postat av: johanna

pusssss :D

2010-10-02 @ 17:49:22
URL: http://jagalskarkosssor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0