Sjuk ;/ inget att göra...

Jaså, då var man här igen, efter mkt om och men.
Jag som hade sett fram emot att sova hos Josfin, och efter film och mys med godis, hallonsoda och ostbollar, var det lilla magen som sa nej!
Jag spydde, mer information vill ni väl inte ha, så antingen har jag fått magsjuka (eftersom jag fortfarande mår illa) elr så blev det bara för mkt.

Mamma ville att jag skulle få andas lite, så jag följde med henne för att köpa nya blommor att plantera utomhus...

Innan det tog jag ett varmt bad och fick troligtvis bort all spylukt...
Sen började ju förstås datorn också strejka, och nu, äntligen är jag här igen.

Har längtat sjukt mkt efter Lina och dubbelbuggen, men jag har ju mitt mål!
LYCKSELE!
Mamma sa att det bara är tre veckor kvar nu;))

Jag ska bara dansa bugg med william, sen så kmr ju tävlingen i Luleå också och då ska jag dansa troligtvis bugg med ngn, kanske lindy med william och dubbel med Lina och William;))

Kom precis på att det är lindytrning imorgon och reflektionsdag i skolan.
Så jag vill faktiskt vara frisk imorgon:D

Men jag hoppas att jag hinner bli frisk t imorgon,


Saknar alla, Josefin, johanna, Alice, Lina osv.
Pussar på er:) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0