Fritidsgården med Alice♥

Hej igen, nu var det ett tag sen, hinner ju aldrig blogga på morgonen och på kvällarna gör jag mest läxa, men iaf nu är jag här.
Idag har vi haft prov i matten (×tabellen)
och i biologi (om växter, dporväxter, fröväxter och deras "organ")
Inte så kul, men det gick bra på båda, hoppas att jag inte har några fel på ×tabellen, för jag blev så stressad att jag skaka, jag skaka typ på tyskan (lektionen vi hade efter)

men iaf så ska jag och Alice på gården ikv!
Skojjskojj♥



Puss♥

Hahha, känner mej lite galen...:)

Kommentarer
Postat av: Aliss

tildesalice <3

Alicetilde <3

så äre ba!<3

LOVE U !!<3

PUSS!!!!<3

GÖLLIS!<3

BÄSTA<3

2010-09-09 @ 17:39:19
Postat av: johanna

roligare om du lägger upp andra, nya bilder! :) <3

2010-09-09 @ 18:32:13
URL: http://jagalskarkosssor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0