när man talar om trollen;))

Tjenare!

Förlåt har inte hunnit blogga nå i veckan har haft ganska mkt att gör,
som igår sjutsade jag johanna på pakethållaren till ormberet, jogga 5,4 km på en timme, cykla tbx med johanna t bussen och sen for jag hem... inte nog med det, hade lindyträning också.
Då mötte jag och Lina, Shanti (medans vi vänta på Clas, Linas pappa) och sen hittade vi 3 en katt som var jätte snäll som jag ville ta upp och klappa, då sprang den typ iväg och då jagade Shanti den tills han kom tbx och gav den t mej! Så gulligt:)

Sen idag så har jag bara hunnit hem för att se Beverly Hills för att sen åka till Kören, och sen efter maten ska jag typ till gården med Josefin:))

Jag och mamma stod och prata i köket;

Mamma; Är det många som frågar om du vill följa med på gården?
Jag; Ja, sådär, Josefin är ganska duktig på att fråga:)

PLING! (sms)

Josefin; Gåden ikv?

Jag; Ja, när man talar om trollen.
GARV.


Men hejdå m nu ska jag göra lite Kemi;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0