gossip girl!

Här rullar livet på och jag har varot ute och inne och lekt med lilla Lovisa :)
Hon är snart tre år! :)

Sen har jag även börjat se Gossip Girl, det är faktiskt bra och har nördat flera avsnitt!
Men nu går det inte längre, inte på 30 minuter iaf, megavideo har ngn gräns på 72 min, så mst vänta men sen är det helt ok att se igen! Knäppt och onödigt tycker jag! :/

Är så taggad för ikv, Lina ska ju sova här och imorgon ska vi på sminkkonsulation elr vad det heter, ska bli så kul :D



kolla in på Linas blogg hääääääääär!

Kommentarer
Postat av: Sanna (:

Nu har jag dragit vinnaren av veckans blogg! :D

Kolla in bloggen om det blev du! :)

2011-04-17 @ 19:46:53
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0