smink och hårnålar!

Hej!

Är hemma nu :)
Jag och Lina har haft en superdag på stan, vi åt lunch på baan thai och jag köpte hårnålar- äntligen!
Vi är däremot inte lika nöjda med sminkningen, det tog 10 minuter och man lärde sig knappt ngt :/
Fick två fina ögonskuggor men ska inte visa dem nu för vi funderar på att lämna tillbaka varorna och få pengarna tillbaka och göra om sminkningen någon annan stans :)
Sminkningen är sjukt diskret och syns knappt - hade den synst hade jag visat er x)

Men vi hade iaf kul och det var väl huvudsaken? :)


finaste Lina :)


haha, ljuset gör så det ser ut som att jag har blåöga! x)




Ska fara till Johanna om några timmar, ska sova där :)
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0