FILMTIPS - CLASS OF 76'

Hejsan! :)

Eftermiddagen och kvällen tillbringades med min älskade vän Signe :) Vi såg film och hade det jättebra! Filmen vi såg var en thriller, den hette "Class of 76'" själv tyckte jag den var jättebra, men jag var ändå rädd typ hela tiden! Eftersom jag inte har så mycket mer att säga så får ni trailern:



Längtar till på torsdag för då kommer min älskade moster, har saknat henne jättemycket trots att det bara var några veckor sedan vi sågs! :) På fredag följer jag nog med mamma och Anna på stan och shoppar, hämtar även ut mitt id-kort då antar jag :D

Godnatt, jag uppdaterar imorgon efter skolan någon gång!

Kommentarer
Postat av: Sofie [fotoblogg]

Sv: Haha! Nä, förstår det :)

2011-08-29 @ 15:34:01
URL: http://sofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0