LAGUNA BEACH!

Hej! :)

Förlåt att jag inte uppdaterade någonting igår, men först tränade & badade jag med Signe, sen fick jag jätteont i magen och satt och såg klart alla The Hills avsnitt...

Imorse väckte mamma mig tidigt för vi skulle in till stan, hade ont i magen då också men tg en tablett och åkte iaf, mår ganska bra nu iaf, och kom även hem med ett sött litet linne och massa euro! :D

Nu ska jag börja se Laguna Beach! :) Tack Josefine för tipset!
Laguna Beach är typ samma sak som The Hills, samma personer och allt, fast det var innan dem flyttade till The Hills :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Laguna beach är as bra! Fast det är nya personer för varje säsong. så det är inte lika skojj, men bra ialla fall ;)

2011-08-04 @ 14:48:36
URL: http://jagharenvitcykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0