JULBAK

Godmorgon ♥

Vaknade ganska tidigt eftersom Lova och pappa skulle iväg på någon tävling. Det är ju fjärde advent idag och då passar det väl bra med en bakdag? Jag och mamma håller på att baka knäck, Rocky Road, Wienernougat och igår gjorde vi massor med pepparkakor :)

Fick en hårinpackning på linan idag och det ska bli riktigt kul att testa den sen :)
När vi bakat klart ska jag och mamma in till stan och handla de sista julklapparna och kanske kolla på något som jag kan ha på mig på julafton!

Våra kusiner kommer ju upp på jul och stannar till nyår, och Signe skulle vara ensam "barn" på nyår så jag frågade om hon ville komma hit och fira med oss, kul va? :)


osminkad...

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Åsa(:

Hej! Gott med pepparkakor :))

2011-12-18 @ 18:23:48
URL: http://blomqvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0