MUSIKHJÄLPEN

Hej!

Efter jag kommit hem från stan slog jag in alla julklappar. Har bara köpt till Johanna, Lova och mamma än så länge. Och till klassen! Vi ska köra kinesisk julafton på onsdag på skolan :) Har döremot inte köpt klart till Lova och Johanna ännu, men eftersom mamma skulle in till stan imorgon på eftermiddagen så följer jag säkert med!

Börjar bli bättre nu och jag har tittat på Musikhjälpen massor! Här får ni en direktlänk till livesändningen!
Sitter nere i mitt rum och slöar, mitt godis tog just slut så jag måste gå upp och hämta mer, meeeen orkar inte - vilket ilandsproblem!





Har inte orkat sminka mig idag, men det är helt okej om man är förskyld...!
Hoppas att jag är frisk imorgon, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sanna (:

Krya på dig, hoppas du blir bättre =)

2011-12-17 @ 21:34:28
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0