POMMAC

Hejhej ♥

Kom precis hem från Kvantum, har varit och handlat med pappa och Melker. Vi köpte massor med pommac och "barnskumpa". Det ska nästan bli tråkigt med ett nytt år... Men med ett nytt år kommer även nya mål och nya möjligheter.

2011 har varit ett av de bästa åren hittils. Kanske framför allt med tanke på mina resor till Frankrike och Spanien.
Frankrike var helt underbart - ett land som alla borde besöka någon gång! Jag åkte, som ni vet, men min kör och mina vänner. Jag vill verkligen åka dit igen och uppleva ännu mer, ännu en gång med mina underbara vänner som betyder så mycket för mig, tack för att ni finns! ♥
Spanien var också helt fantastiskt - vi hyrde ett hus utanför Barcelona i en stad som heter Sant Pol de Mar. Det måste vara det finaste stället på hela jorden! I Spanien var jag med min familj och mina kusiner. Efter jag sett allt vill jag bara tillbaka, skulle väldigt gärna flytta dit något år och plugga arkitektur...



Tycker ni att 2011 har varit ett bra år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0