dag 01 - om mig

ja,  vad ska man säga om mig?

tilde, 13 år.
bor i norrbotten bästa delen av sverige! :)
har många vänner, men kmr inte säga bästis nu, för det kmr dag 6 elr vad det nu var :)
favoriträtt är typ... oxfile´
älskar skräckfilmer, komedier och "kärleksfilmer"
älskar att dansa, gillar att klättra och umgås med mina vänner och min familj!
i min familj ingår, mamma, lillasyster Lova, pappa, morfar, farmor och anita på ett hörn (morfars sambo)
mormor och farfar är döa, vilket  är väldigt tråkigt och jag älskade/älskar dem sjukt mkt! ♥
är väldigt envis av mig och gillar att pyssla och fixa med saker till ex, min favorithobby typ; fixa mina naglar älskar att hålla på med det, älskar pilliga saker ♥

hoppas det räcker :)



Kommentarer
Postat av: johanna

men ja, den är snygg till tillexempel

svarta "genomskilniga" tights + ett svart linne.

Sen tar du nå nitarmband + extremt med svart eyeliner ;)

2011-01-05 @ 17:02:47
URL: http://kandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0