*

hej, jag har fortf ingen kamera, och fick ju bara skitdåliga bilder med mobilen.
men ni kan få nåra ändå :)


juste, resultatet av brödet vi bakade, stolt *


green :)


fast jag knappt fick med ngt gillar jag bilden:)


sen ser alla bilder ut typ såhär...


sen kom de älskade tomteblossen fram oxå!


jag vid tolvslaget :)


the tradition :)


hihi, jag blev sur för att Carl (kusin) kletat ostbågar i mitt hår, då kom signe och muntra upp mig :))



tror det var allt :)
fast alla bilder sög så får ni iaf en liten bild om hur min nyårsafton såg ut :)



Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

Sv. Kul att du är med snygging<33

lycka till :d<3

va göru då sötis ? (;

2011-01-02 @ 17:05:19
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0