hemma!

nu är jag hemma.
nu ska jag faktiskt berätta vad jag och sara har gjort!

vi började med att baka... chokladbollar...  MEN, vi råkade smälta smöret och sen hade vi inga havregryn så det fick bli cornflakes, sen hällde vi på massa annat kokkablajja, soker, kaffe, soker, soker... sprutgrädde.

det blev... SOCKERBOMBER!


så najjs!


dessa killar köpte 8 st!

själv åt jag en och var mer än hyper!
jocke (en kille som jobbar där) åt en sked och sa att han skulle skita hela natten "som att dricka laxeringsmedel"


hahahha!
tack sara för en skojjig dag!

sen till johanna;
(synd att du inte kunde kma, hade varit så mkt roligare om du var med <3, och sara tog min mobil och börja dampskriva sms, bara så du vet :))


hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0