bajsrubrik

Hej! :)

Har varit och badat med Tova, mamma, pappa och lillasyster idag i Trollis, det var asvarmt! :)
Sen kom farmor och åt middag hos oss och sen kom kusinerna och Elise och vi for och badade... i Trollis, haha :D

Så nu sitter jag här i handduk efter jag tagit ett varmt bad hemma :) Skönt att ha sommarlov är det också!
Nu ska jag ta på mig kläder och göra en blåbärs smoothie och sen blir det nog sova! :D

Ska fortsätta läsa min bok som heter Cirkeln, tog kort på den så ni kan läsa vad den handlar om :)
Den är faktiskt sjukt bra! :D
(var tvungen att ladda upp bilderna på 400 ist för 300 annars såg man inte texten)





Hejdå!

Kommentarer
Postat av: juliasjöberg

hihi, har också den där boken!! :)

2011-07-12 @ 16:03:43
URL: http://juliiasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0