Cake ♥

Hej! :)

Har precis ätit jordgubbstårta som jag gjort alldeles själv, okej inte för att det är så svårt, men jag ska ta och visa hur jag gjorde iaf :D

Du behöver detta:


- Marängbotten
- Grädde
- Jordgubbar


Stoppa marängen på ett fat...


Proppa marängen med grädde! ...


Proppa grädden & marängen med massa jordgubbar! :D

Ät & njut & dissa mina "fina" bilder!
Hoppas ni gillade mitt lilla tips!

(om ni vill kan ni ju göra en egen maräng, det gjorde jag men faila så jag for & köpte ist... & hur failar man med en maräng egentligen?, jag suger hahah!)






Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: haha vadå fjäsk?



btw gjorde jag en såndär tårta för några dagar sen :)

2011-07-02 @ 12:39:11
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0