Arons i ösregn

Hejsan!

Jag och Signe hade egentligen planerat att cykla till Bergnäset och bada i Trollis, men eftersom det blev skitväder var det inte lika kul...

Så vi bestämmde oss för att åka och bada iaf, fast lite närmare, det fick alltså bli arons!
Arons i ösregn! :)
Det var nästan bara vi där vilket var ganska skojj!

När vi kom hem gjorde vi miniplättar och ikv ska jag och Signe kanske hitta på något igen :)

Vi ska köra en rolig liten länktävling sen :)
Så kolla in lite då och då!




signe igår!

Juste, Johanna: Om du läser dehär (vilket jag vet att du gör) så ring mig, vi måste träffas någon dag!
I helgen går det nog inte för då är det väl midsommar?
Aja, ring mig iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0