Första doppet!

Hejsan!

Idag vaknade jag ganska sent, vid 20 över 11 så jag åt typ inget till frukost för att jag inte ville vara mätt när jag skulle äta lunch hos lilla farmor :)

Sen mötte jag Johanna, joakim, och tova och vi gick och bada, elr ja, i mitt fall sola!
Eftersom att jag är lite sjuk ville inte mamma att jag skulle bada, men nu har jag pratat med pappa, och han sa att det var ok, så ikv ska vi sticka ner till stranden igen och ta första doppet!

Ska sova hos Johannisen och vi ska äta grillat!
Jag snor lite av johannas bilder idag från stranden:




asså nu måste alla erkänna att jag är snyggast på denhär bilden! :D

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle

sv: Ajt! :)

2011-06-16 @ 16:08:44
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: tova

men hallå.... ser du inte klubban och virveln i mitt hår? +cpblicken? Jag är värd en emmy för det....-.-

2011-06-17 @ 18:44:24
URL: http://sweeetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0