Kill Bill

Tjo!


Idag vaknade jag och Johanna vid halv 11, okej... jag vaknade och väckte Johanna :)
Hon tyckte typ jag avr asirriterande för att jag petade på henne! :D

Sen gjorde vi lunch och det blev nudlar och kycklingwok!
Sen for vi till stranden och solade och badade, det var mycket varmare igår!

Då badade vi med Amanda, Tova och Yoseline, och på senare åt vi glass hos Amanda!
När jag och Johanna kom hem till henne igen åt vi popcorn och såg Kill Bill, nog för att vi spola mer än halva men ändå! :D

Nu sitter jag och gör ingenting, funderar på att kansk ese en av filmerna pappa tog med hem från sitt jobb :)

Hejdå! :)


Kommentarer
Postat av: Amandla

vilka armmuskler jag har :) <3

2011-06-16 @ 21:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0