No toa ;o

Godmorgon!

Var tvungen att vakna tidigt idag för det var nån rörmockare som skulle komma hit och pappa sa att jag var tvungen att vara vaken när dendär gubben for för han hade ingen nyckel elr nå!

Vi ska göra om i vårat badrum och nu tog rörmockaren bort duschen, toan, handfatet och allt, så nu har vi ingen toa!
Nu måste man gå på toa på min lilla toalett nere i källaren! ;o

Aja, det kommer iaf bli najs med ett helt nytt badrum där uppe sen, så jag får väl stå ut :)

Kanske ska sova hos Johanna inatt, hoppas :)

Kommer en liten tävling sen också :)
Inget speciellt men kan vara kul ändå!


hejdå toa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Nu har jag dragit igång en tävling på min blogg

där du har chansen att vinna ett 6-pack med ögonskuggor från TWC.



För att vara med kan du trycka här: http://jagalskarkossor.blogg.se/2011/june/vinn-ogonskuggor.html#comment eller gå in på min blogg!

2011-06-22 @ 13:12:24
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0