Paris - del 2

Dag 2 (lördag) :

• Vi gick upp ganska tidigt för att ta oss till tunnelbanan vi skulle åka med till Eurodisney :)

• Vi var där hela dagen och åt bla. popcorn med socker på!

• Vi köade med 3:åringar för att få åka en löjlig liten hundkarusell och åkte något konstigt litet tåg :)

Eurodisney tyckte jag var ganska kul, men eftersom jag är så feg åkte jag inte så mke, jag hade kul ändå men vi kännde oss nog som äkta turister där vi stod med karta i högsta hugg, hahah! :D


mötte joakim von anka!












Popcorn med socker var ingen hit för er som undrar!

När vi skulle köpa popcorn:
Popcorntanten: Ja, vill ni ha med socker elr med cocosnöt?
Anneli: Eh? Finns det ingenting med bara salt elr smör?
Popcorntanten: Nej, fransmännen gillar söta saker :)
Anneli: Jaha, okej då testar vi väl med socker då...

Ja, fast på engelska då :)

Det var ändå så sjukt härftigt att uppleva allt!
Och jag gör gärna om det och går till den andra parken direkt :)
(det fanns flera parker med massa olika saker!)

Kommentarer
Postat av: amanda

AHHHHHH, det är inte gott med socker på popcorn, smakade i mallorca BLLÄÄ:D

2011-06-14 @ 17:54:36
URL: http://amandapaavola.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- så fina bilder!

2011-06-14 @ 18:50:08
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: A n i a

Klart! Hade du de bra? :)

2011-06-14 @ 19:56:24
URL: http://aaniias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0