hemma från gården!

hej!

kom nyss hem från fritidsgården, gjorde ju pass och så innan :)

juste, en sak till gjorde jag: bokade tid för att få färga mitt hår!
tisdag närsta vecka kl. 16.30 :)
(glad*)


detta är ungefär färgen jag vill ha :)
kanske mörkare, elr med slingor.
säg vad ni tycker jag ska ha!

nog om mitt hår, jag var ju på gården, med tova, louise och alice.
jag bakade en kladdkaka som var... kladdig!





sen kmr lite bilder från min dag :)


imorse innan skolan


tårthalsbandet!


åkte skridskor på idrotten, HEMSKT!


hittade ett par underbaraälskardej skor på stan :)
(den ser stor ut men lutar mig typ frammåt)


och sist men inte minst, jackan jag pratade om från hm!

köpte ej nå, var bara på stan i typ 20 min :(
innan det blev pass och massa annat!

godnatt :D


Kommentarer
Postat av: johanna

vet du att du skrev att du gjort pass

2 gånger i dethär inlägget + en gång i ditt förra?

hahha, söt du är!



Vart hittade du skorna? :)

2011-03-09 @ 15:51:41
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0