12112011

Hejhej! :)

Mamma väckte mig vid halv 11, låg kvar i sängen och tittade på Fab 5 tills klockan var typ 20 i 12 :) Riktigt skönt att äntligen få sovmorgon! :D Åt sedan frukost och vid de laget var klockan 12. Efter det gick jag till Lovisa och nu sitter jag här!
Hade utvecklingssamtal i torsdags, mamma tyckte jag var så duktig så efter jobbet kom hon hem med ett nagellack, nagellackbortagningsmedel och godis. Bästa mamman man har! ♥

Nu får ni lite blandade bilder från veckan :)




Skiiiiiitbra! Alla måste ha ett sånthär! (finns bla. att köpa på Kicks)


man doppar finget i burken, funkar faktiskt jättebra! (finns att köpa på Kicks)


finaste knas-joakim


dagens fruuukost ♥


linus cyklade enhjuling och en liten tjej trodde han var en clown, hahahaha


ingen snö ännu, bara frost...

Nu ska jag slötitta på Ensam mamma söker och Pretty Little Liars, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sanna (:

Nu har vi dragit dagens blogg-Vann inte du? anmäl dig igen! :)

2011-11-13 @ 19:05:57
URL: http://bestfriendsblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0