STORM

Hejhej :)

Tråkigt nog har snön försvunnit... Nu är det istället storm här uppe i Norrland. Det blåser och regnar nå sjukt! Och nu kommer det inte ens vara snö den första december... :(
Imorgon börjar iallafall Julkalendern, då känns det ändå liiiite bättre :)

Juste, mamma råkade tvätta min favorittröja i tvättmaskinen fast det skulle vara handtvätt så den har krympt, sen fanns den inte ens i rätt storlek när hon kollade på affären idag. Som tur är åker hon till Stockholm och Sundsvalll i veckan så håller tummarna att hon hittar en där!


min fina tröja... :(



Nu ska jag göra middag eftersom mamma och pappa jobbar kväll och hoppas att det kommer att se ut såhär imorgon när jag vaknar! ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0