BIODAG!

Godmorgon! :)

Förlåt att jag inte bloggade igår, men direkt efter skolan for jag till stan med mamma och efter det åkte jag till farmor!

På stan noppade vi mina ögonbryn på Face (är jättenöjd!), åt på Max, köpte Adeleskivan, köpte kläder till mamma och kollade efter stövlar och skor till mig :D Juste, mamma köpte en jättegod rem till mig också, äppelsmak :)
Vi hyrde även film till mig och Lova, "Tusen gånger starkare" den var bra, men inte den bästa jag sett!

Idag ska jag, Lova och Lina gå på bio och se "Jag saknar dig", har redan nu packat ner näsdukar, kommer gråta som en galning! Lina har redan sett filmen men har inget emot att se den igen :) Ska även slösa upp några Menybiljetter idag också! Lina får en av oss. Nu är det typ 8 kvar? Aja, får väl ge några till grannarna och kanske lottar ut hät i bloggen, man vet aldrig! :D

Eftersom ingen av mina bilder vill ladda upp så visar jag iastället trailern på filmen vi ska se idag!




Tack igen för alla frågor till Frågestunden! Fråga gärna mer!
Klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR om du vill fråga något! :D

Kommentarer
Postat av: Sanna :)

Sett trailern. Hur var den?

2011-10-01 @ 17:15:25
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/
Postat av: Sanna :)

SV; okej :D

2011-10-01 @ 18:45:18
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0