EPISODE 3

Hejhej! :)

Sitter och tittar på avsnitt 3 av Grey's blev asglad när jag kom på att det kommit ut ett nytt avsnitt i fredags :) De sänds i USA på torsdagar men kommer ut på nätet på fredagar. Så från och med nu kommer jag sitta och nörda nya avsnitt på lördag eftermiddag eftersom jag inte alltid hinner se dem på fredan...

Ska träna Lindy klockan åtta också, hoppar över buggen idag eftersom jag inte har någon partner, vilket suger! Menmen...

Jag och Lina åt massor av godis igår och jag somnade vid 20 i ett, idag har jag varit på stan och köpt stövlar, det blev ett par rutiga med nå mönster på, kan visa dem senare för nu ska jag äta!

Hejdå! :)
Fortsätt fråga frågor till frågestunden också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0