FREDAG! ♥

HAHAHAHAHA, hade precis skrivit att jag var asglad idag och att datorn funkade också stängde den av! Den lilla  cpsaken!

Hej! :)

Trots att datorn stängde av är jag glad, kanske är det för att pappa står i köket och sjunger till nån gammal gubbes låt som att han tror att han är bäst eller nå, det kan också vara för att nästa Grey's avsnitt kommit ut eller att jag är jättepigg (eller övertrött...?) och ska på nån ljussak med mamma och pappa ikväll! Kanske alltihop? Tror det! :D

Nu måste jag se grey's, har väntat hela veckan nu och jag är supertaggad på att se det! Haha, ful jag är ♥


ska önksa mig sånnahär i julklapp! Hur snyggt är det inte att
ha på naglarna?!

Kommentarer
Postat av: Tova

haha den var så söt :)

2011-10-21 @ 18:16:09
URL: http://sweeetz.blogg.se/
Postat av: .

är inte det där sudd?

2011-10-23 @ 11:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0