LJUSFESTIVALEN!

Hejhej! :)

Åkte som sagt på någon ljusfestival som var i stan idag, eller ja snarare ikväll. Det började klockan sju och det var massor med byggnader och sånt som var "belysta" i olika färger och mönster, med lysför och massa annat. De bästa var invigningssaken vid museét, det var massa olika figurer och sånt och det var massa i 3D, man började nästan må illa! :) Eftersom det var så mörkt ser man inte så bra på bilder och att visa er filmen jag spela in är inte ens ett alternativ :p Några bilder kan ni få, och även en video på hur det kan se ut! :D








Detta är från Uppsala!

Trodde inte att jag skulle tycka om det så mycket som jag gjorde men detta var så grymt! Bland det coolaste jag sett! Har ni chansen att gå på det - gör det! Det är gratis och allt :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0