PLUGGA, PLUGGA, PARTY!

Hej! :)

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag, hade helt slut på blogglusten igår! :) Nu sitter jag och pluggar Teknik, visst märks det?! Haha, ne men jag ska faktiskt börja snart. Tror jag :p

Imorgon har Johanna fest och ska även sova hos henne då :) Kan inte säga vad hon ska få för den korven läser min blogg ju! Haha, vet hur förbannad hon blivit om jag sagt vad hon skulle få, HAHAHHAH! :D


Haha, sötkorv! ♥

Hade musik idag, höll f"n på att slänga gitarrj¤veln i huvudet på musikläraren. Missta mig inte, han är jättesnäll och allt men han kan bara inte få mig att fatta någonting! Jag typ, ska vi göra såhär? Han typ ja, och sen gör han inte så. Sen spela alla när jag försökte prata med honom och jag typ skrek för att han skulle höra mig! Omg... och ha fortfarande typ inte klarat musikprovet ännu, måste få godkänt i gitarr först. Det känns ju bra! Menmen, ska fan fixa detdär! :)

Nu måste jag fortsätta plugga teknik, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0